Translate
lunes, 21 de octubre de 2013
Fase 0 tema i índex
Aquest serà s'index que posteriormente desenvoluparem en el nostre treball sobre Internet i teledocumentació.
martes, 15 de octubre de 2013
BENVINGUDA
Benvinguts al blog d'ABIL.
Aquest grup està format per: Ana, Bernat, Laura i Inés, som el grup 3.
Som Estudiants del Grau de Educación Primaria a la UIB.
Som Estudiants del Grau de Educación Primaria a la UIB.
Aquests dies a les classes de TIC ens hem creat una compte de gmail, un blog i ens hem fet una foto de grup. A n'aquest blog anirem escrivint les tasques que durem a terme a classe, penjarem treballs i activitats relacionades amb l'assignatura.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
+16:30+%232.jpg)