Aquest grup està format per: Ana, Bernat, Laura i Inés, som el grup 3.
Som Estudiants del Grau de Educación Primaria a la UIB.
Som Estudiants del Grau de Educación Primaria a la UIB.
Aquests dies a les classes de TIC ens hem creat una compte de gmail, un blog i ens hem fet una foto de grup. A n'aquest blog anirem escrivint les tasques que durem a terme a classe, penjarem treballs i activitats relacionades amb l'assignatura.
+16:30+%232.jpg)
No hay comentarios:
Publicar un comentario