Translate

martes, 15 de octubre de 2013

BENVINGUDA

Benvinguts al blog d'ABIL.


Aquest grup està format per: Ana, Bernat, Laura i Inés, som el grup 3.

Som Estudiants del Grau de Educación Primaria a la UIB.

















Aquests dies a les classes de TIC ens hem creat una compte de gmail, un blog i ens hem fet una foto de grup. A n'aquest blog anirem escrivint les tasques que durem a terme a classe, penjarem treballs i activitats relacionades amb l'assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario