Hem considerat que esta molt be poder treballar amb el google drive tots a la vegada i poder anar comentant a mida que anam fent el treball, però cada usuari hauria de tenir un color assignat i no el document el que el vagi canviant.
És una eina util per poder treballar tot alhora sense haver de coincidir en un lloc y temps concret.
http://docs.google.com/document/d/1T65YUu2DoJftcj3YlWYQADBdKc189PoQtPxmyATt1a0/edit?usp=sharing
No hay comentarios:
Publicar un comentario