Integrar les TICS al aula
Un docent mai ha de deixar d'aprendre. Avui en dia l'internet és una font molt important per a quasi totes les persones, ja que forma part del nostre dia a dia, i res millor que saber fer-ne un bon ús perque encara que té molts aspectes positius també hi ha que tenir en compte el negatius, es a dir, els riscos i perrills.
No hay comentarios:
Publicar un comentario